-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Gmole dolne silnika dla BMW R1300 GS
Gmole dolne silnika dla BMW R1300 GS
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | na zamówienie |
| Cena przesyłki | 0 |
| Dostępność |
Mało
|
Zamówienie telefoniczne: 500414946
| Zostaw telefon |
Najbardziej wszechstronna ochrona dla silników typu boxer!
Gmole dolne silnika Touratech są tam, gdzie są potrzebne, aby zapobiec uszkodzeniom!
Dotyczy to również silnika typu bokser BMW R 1300 GS z cylindrami o korzystnym środku ciężkości, ale szerokim wysunięciu.
Wytrzymała konstrukcja z 4 niezależnymi punktami mocowania tworzy "klatkę" i całkowicie otacza komponenty. Zapewnia to najskuteczniejszą ochronę cylindrów, pokryw zaworów i wrażliwych sond lambda!
Po raz pierwszy rury ze stali nierdzewnej o wymiarach 25 x 2 mm są wsparte na 3-milimetrowych, trójwymiarowo ukształtowanych blachach ze stali nierdzewnej. Pasują one idealnie do ramy R1300GS zarówno pod względem technologii, jak i wzornictwa. Również w tym przypadku wykorzystano zalety kształtowanych blach o znacznie większej nośności i niskiej masie.
Ukształtowane w 3D płyty gmoli silnika Touratech chronią szczególnie wrażliwy przedni obszar pokrywy zaworów i zabezpieczają ją z przodu i z boku. Jednocześnie idealnie pasuje do nowego, bardziej płaskiego języka projektowania dużego "GS", a także sprawiają, że gmol silnika jest wizualnie częścią motocykla.
Siły występujące w przypadku przewrócenia się lub upadku są bezpiecznie pochłaniane, rozprowadzane i skutecznie kierowane do odpowiednich punktów w konstrukcji oraz rozpraszane w sposób chroniący materiał. Liczne z góry określone punkty zgięcia zapobiegają przeciążeniom, a tym samym chronią ramę i silnik.
Gmole wykonane wyłącznie z wytrzymałej, elektropolerowanej stali nierdzewnej są odporne na rdzę. Nawet głębsze zadrapania przestają być straszne i można je po prostu wypolerować.
Odległość między pałąkami a pojazdem została dobrana tak, aby była jak najmniejsza. Nie ma to zauważalnego wpływu na prześwit ani kąt pochylenia, a mimo to jest wystarczająco dużo miejsca "do pracy".
Instalacja jest szybka i łatwa dzięki idealnemu dopasowaniu do punktów montażowych motocykla. Kompletny materiał montażowy jest oczywiście zawarty w zestawie.
W skrócie:
- kompletna ochrona cylindrów, w tym do tyłu i do góry
- Bezpieczna redukcja występujących sił bez uszkodzenia ramy i silnika
- brak ograniczeń kąta pochylenia lub prześwitu
- wykonane z rur ze stali nierdzewnej 25/2 mm i elementów formowanych 3D
- Wyprodukowano w Niemczech